Dopal.org - Forum Dyskusyjne o Używkach i RC
Na dobry start - Wersja do druku

+- Dopal.org - Forum Dyskusyjne o Używkach i RC (https://dopal.org)
+-- Dział: Na temat używek (https://dopal.org/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Dział: Pytania i odpowiedzi (https://dopal.org/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Wątek: Na dobry start (/showthread.php?tid=2936)

Strony: 1 2 3


Na dobry start - Exador - 06.11.2023

Witam wszystkich,  jako że jestem nowy w temacie mam kilka pytań do bardziej doświadczonych użytkowników, szukałem podobnych tematów i nie bardzo znalazłem albo jestem ślepy.

1.Jak stymulant polecacie nacodzień. Zależy mi żeby dało się go zażywać w pracy,  normalnie funkcjonować, zjazd był w miare spokojny i trzymał dlużej niz godzine. Do tej pory latałem na zwykłej fecie ale sie pogniewałem z ulicą. Osobiście myślałem nad mdphp i waszą słynną alfą  Big Grin

2.Jakiś euforyk dla relaksu, dla mnie i mojej pani może być widać że człowiek porobiony ale żeby się dało wyjść do sklepu czy wyrzucić śmieci. Zależy mi żeby filmu nie odcięło. Do tej pory stosowałem mefedron ale raz dostawałem euforyczne złoto a raz... ehhh   Rolleyes

3. Mam krypto portfel elektrum, może mi ktoś powiedzieć pi razy drzwi jaka jest prowizja przy przelewie BTC z portfela na portfel? Np. Chcę zrobić zamówienie na 500 zł to za ile bezpiecznie zakupić BTC +10% czyli 550 zł?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, nie będę odpisywał każdemu z osobna żeby nie spamować postami.
Pozdrawiam


RE: Na dobry start - Szaryno123 - 06.11.2023

Wejdź na 4coins.com tam kup Bitcoiny i wyślij poprostu jak kupisz btcvjest ramka na adres gdzie masz wysłać kase

Strona jak najbardziej na plus
polecam z całego serduszka

Proste jak jebanie 5 min i masz to ogarnięte


RE: Na dobry start - kodow - 06.11.2023

Do roboty to absolutnie nie alfe, nie nadaje się do tego zły profil działania. MDPHP działa super do pracy, o ile będziesz się trzymał dobrze dawkowania


RE: Na dobry start - Szaryno123 - 06.11.2023