Czat
forum dopal

Forum TOR

Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.
dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion


Kopiuj adres



Powitalnia


Ostatnio: 7 godzin(y) temu

Dział dla nowych użytkowników, każdy z nich musi się tutaj wpisać!
Posty w tym dziale nie są naliczane.

4 207 Posty
511 Tematy

Nagrody za aktywność na forum


Ostatnio: 30.06.2024, 01:32

W tym miejscu możecie sprawdzić czy wygraliście w konkursie na najbardziej aktywnego użytkownika forum.

5 Posty
1 Tematy

Ogłoszenia z forum


Ostatnio: 26.04.2024, 12:31

Wiadomości, aktualności oraz inne ważne kwestie związane bezpośrednio z działaniem forum.

500 Posty
17 Tematy

Pomysły i sugestie


Ostatnio: Wczoraj, 20:19

W tym miejscu zgłaszacie swoje pomysły oraz sugestie, które pomogą usprawnić i ulepszyć nasze forum. Zgłaszanie błędów w działaniu forum itp.

2 020 Posty
127 Tematy

Konkursy


Ostatnio: 29.06.2024, 18:54

Konkursy w których można wygrać ciekawe nagrody, a także Wasze propozycje na nowe konkursy.

872 Posty
7 Tematy

Wiadomości


Ostatnio: Wczoraj, 16:19

Wiadomości oraz różne nowinki ze świata Research Chemicals, a także na temat różnych używek.

5 597 Posty
670 Tematy

Ogólne dyskusje o RC


Ostatnio: 1 godzinę temu

Dyskusja na temat odczynników do badań Research Chemicals. Wymiana doświadczeń, ciekawe przemyślenia, raporty z badań i wiele innych.

4 830 Posty
89 Tematy

Zdrowie i detoks


Ostatnio: 1 godzinę temu

Propozycje oraz informacje na temat odpowiedniego i odpowiedzialnego dbania o organizm. Informacje na temat szkodliwości różnych używek, porady i pytania.

4 478 Posty
143 Tematy

Prawo a używki


Ostatnio: Wczoraj, 12:55

Informacje na temat statusu prawnego używek oraz RC. Pytania dotyczące legalności, różne porady i kwestie związane z prawem.

457 Posty
17 Tematy

Bezpieczeństwo w sieci


Ostatnio: 09.07.2024, 16:02

Jak należy zadbać o bezpieczeństwo w sieci? Porady, pytania, sugestie.

666 Posty
24 Tematy

Bezpieczeństwo fizyczne


Ostatnio: 11.06.2024, 16:29

W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo fizyczne.

306 Posty
8 Tematy

Dyskusje na luzie


Ostatnio: Wczoraj, 21:59

Ciekawe i luźne dyskusje związane z różnymi używkami, a także na temat Research Chemicals.

7 485 Posty
192 Tematy

Trip raporty


Ostatnio: Wczoraj, 05:48

Wasze interesujące trip raporty, raporty z badań, ciekawe historie itp.

608 Posty
38 Tematy

Nauka i kuchnia


Ostatnio: 03.07.2024, 14:48

Przepisy użytkowników, kuchnia chemika, porady growerów, itp.

480 Posty
25 Tematy

Pytania i odpowiedzi


Ostatnio: Wczoraj, 23:36

Różne pytania i odpowiedzi związane z Research Chemicals oraz używkami.

2 703 Posty
96 Tematy

Dopalacze sklepy


Ostatnio: Wczoraj, 21:53

Wymiana informacji na temat sklepów oferujących odczynniki do badań w zakresie Research Chemicals oraz innych produktów i używek. Opinie, recenzje, wymiana zdań.

1 788 Posty
58 Tematy

Gdzie teraz na zakupy


Ostatnio: Wczoraj, 04:24

Sprawdzone sklepy internetowe w których można bez obaw dokonać zakupu RC, używek itp.

1 344 Posty
59 Tematy

Finanse


Ostatnio: Wczoraj, 19:05

Bitcoin oraz inne kryptowaluty. Portfele w formie aplikacji, sprzętowe i inne. Ogólne porady na temat finansów.

709 Posty
32 Tematy

Nieuczciwe sklepy


Ostatnio: 1 godzinę temu

Sklepy internetowe niegodne zaufania. Ostrzeżenia przed oszustami.

1 460 Posty
19 Tematy

Euforyki i empatogeny


Ostatnio: Wczoraj, 06:14

6-APB, 5-MBPB, 2,3-MDMC, 2-Metylo-mefedron i wiele innych.
Substancje działające m.in. na wyzwalaniu i/lub zwrotnej inhibicji neuprzekaźników odpowiadających za stymulację, euforię i pobudzenie.

1 134 Posty
24 Tematy

Stymulanty


Ostatnio: 3 godzin(y) temu

4F-MPH, NEP, 2-fma i wiele innych.
Grupa substancji wpływające mocno na neuroprzekaźniki takie jak noradrenalina (NET) i dopaminę (DAT)

1 544 Posty
50 Tematy

Tabletki/Kapsułki


Ostatnio: 1 godzinę temu

2CB, MDMA, MDA i wiele innych.
Produkty w których substancja czynna jest zamknięta w formie różnych tabletek lub kapsułek.

384 Posty
18 Tematy

Sole


Ostatnio: 22.06.2024, 07:52

Fake Coco, Pablo Cherry Coke, Cherry Cocolino i wiele innych.
Produkty, które powstają w wyniku połączenia ze sobą najczęściej kilku różnych substancji.

375 Posty
5 Tematy

Mieszanki ziołowe/Fake hash


Ostatnio: 07.07.2024, 18:25

Hardcore Incense, Spice Gold, Smart Shiva, Mocarz i wiele innych.
Gotowe produkty najczęściej w formie suszu, które powstały w wyniku połączenia kannabinoidów z podkładem roślinnym lub innym.

177 Posty
10 Tematy

Psychodeliki


Ostatnio: 3 godzin(y) temu

1P-LSD, 4-AcO-DMT, 25E-NBOH, 4-EA-NBOMe, i wiele innych.
Substancje oddziaływujące na psychodeliczne receptory 5-HT(2A) oraz 5-HT(2C).

465 Posty
38 Tematy

Kannabinoidy


Ostatnio: 10.06.2024, 18:04

ADB-BUTINACA, 5F-ThGT-151, 5F-PHT-ADB, 4F-ABINACA i wiele innych.
Grupa substancji wpływające na receptory kannabinnoidowe CB1 oraz CB2.

379 Posty
53 Tematy

Opioidy/Opiaty


Ostatnio: 30.06.2024, 14:03

Kodeina, Oksykodon, Morfina, Dipianon, MeOrphine i wiele innych.
Grupa substancji oddziaływująca na receptory opioidowe takie jak μ (MOR), δ (DELTA), κ (KAPPA).

538 Posty
22 Tematy

Benzodiazepiny


Ostatnio: 8 godzin(y) temu

Etizolam, Diazepam, Flubromazepam, Klonazepam, Nitrazolam i wiele innych.
Grupa substancji oddziaływująca na kwas GABA.

1 016 Posty
37 Tematy

Dysocjanty


Ostatnio: 10.07.2024, 08:47

DCK, O-PCE, DMXE, 3-MeO-PCE, 2-FDCK, 3TFM-DCK i wiele innych.
Grupa związków oddziaływująca na receptory NMDA, z wyjątkami oddziaływania na serotoninę i dopaminę.

336 Posty
27 Tematy

Pozostałe środki


Ostatnio: 3 godzin(y) temu

Wszystko inne!
Grupa: inhalanty, alkohole proste, alkohole złożone, laktany, poppersy, wszystko co nie pasuje do powyższych.

1 411 Posty
66 Tematy

Pytanie dnia


Ostatnio: 22 minut(y) temu

Codziennie nowa dawka pytań i odpowiedzi.

4 655 Posty
344 Tematy

Strefa wywiadów


Ostatnio: Wczoraj, 17:56

Strefa, w której nasi redaktorzy przeprowadzają z userami wywiady.

74 Posty
3 Tematy

Gradobicie


Ostatnio: 03.05.2024, 19:16

Tutaj się dowiesz co o Tobie myślą inni, anonimowo

69 Posty
4 Tematy

Gazeta forum


Ostatnio: 02.06.2024, 20:40

Newsletter forumowy w jedynej takiej formie. This month in dopalacze!

159 Posty
13 Tematy

Luźne tematy


Ostatnio: Wczoraj, 22:26

Różne luźne tematy niezwiązne bezpośrednio z RC oraz używkami.
Posty w tym dziale nie są naliczane.

7 256 Posty
302 Tematy

Śmietnik


Ostatnio: Wczoraj, 13:51

Miejsce w którym ląduje spam.

226 Posty
39 Tematy
Aby wysyłać wiadomości na czacie, musisz być zalogowany i posiadać przynajmniej rangę Starszy Szeregowy.
avatar
I ujebała mnie w usta
avatar
Jebana osa jadłem maliny i nie zauważyłem jej..
avatar
Od nikogo xD zamówienia lecą i nagrody xD
avatar
ty mi lepiej powiedz od kogo teraz pobierasz sample klefusia Podobno kultowa
avatar
Zależy jak na kogo
avatar
troche grubszy trip ale przecież tyle można sobie pierdolnąć normalnie
avatar
przeciez 400 mcg to nie jest jakaś dawka pojebana
avatar
Demilich może jeszcze z nepem to mieszasz?
avatar
Chłopie tyle mcg jaką ty masz tolerke
avatar
Demilich japierdole ale to ma kolor xD
avatar
imminent choroszcz
avatar
400 mcg na kartoniku sie mieni zaraz bedzie rozpierdol nie z tej ziemi
avatar
avatar
tak wygląda branie GABA A jebaczy
avatar
avatar
no kurwa tak działa bo tak ma działać xD
avatar
zamowie chyba 50g od zabsona, co nei wiesz nie byles...a co ja Ci bedem gadał ;-)
avatar
Dlaczego to tak działa xD wiadomo benzo 2/3 tabletki to nic nie zrobisz ale przy mojej tolerancji to mi koło dupy to przeleci
avatar
a co tu do rozumienia
avatar
Ja chyba tego nigdy nie zrozumiem benzo to lek a można na wywijać więcej niż by nie wiadomo co się cpalo
avatar
podobnie jak ja zresztą xd nie oszukuj sie
avatar
ale nie potrafisz i nie będziesz potrafił
avatar
normalnie kurwa przemóc się
avatar
Zresztą to było pierwsze przewinienie ja nigdy nic oprócz tej akcji po benzo nie odjebałem
avatar
Nie no ja bym burdelu nie robił gdybym potrafił kontrolować dawki
avatar
No to jak ja mam pogodzić swój nałóg do benzo z tym że mam nie zażywać?
avatar
masz w ogóle nie zażyć bo wiadomo jak to sie skończy
avatar
Nie chce się upierdolic do nieprzytomności tylko chillować
avatar
Więc pytam eksperta czyli ciebie ile mam tego zażyć żeby burdelu nie zrobić
avatar
ale tobie to benzo chyba starczy po tej ostatniej akcji twojej
avatar
avatar
dla mnie diazepam bromazolam to zawsze taka miernota była
avatar
horsii no ale według ciebie które lepsze Avizofane czy bromazolam
avatar
no wlaszka tez poszukuje Big Grin
avatar
LOBO nie mam, sam poszukuję
avatar
LAjfik ni masz jakiego mefista na stanie bo bym przyjal Big Grin Big Grin Big Grin
avatar
avizafone to pro-diazepam to to nie ma sie o czym rozpisywac
avatar
No to które z tamtych dwóch. Szczrze nie wiem bo z tego to tylko bromazolam jadłem
avatar
tego sie dawkuje po 0,2g
avatar
gidazepam to gówno a nie benzo
avatar
horsii zjadłbym benzo. I moje pytanie brzmi które jest najmniej amnezyjne jeśli chodzi o rc benzo mam na myśli Avizofane bromazolam i Gidazepam chyba dobrze napisałem nazwy. I jak na mnie to jakie musiałoby być dawkowanie tak żeby fajnie był chillout a nic nie odjebać doradź coś ty się znasz
avatar
avatar
Nie jarałem nic a mam taką gastro fazę
avatar
avatar
Ciepłe piwo jest ohydne. Jedno mam w zamrażalce
avatar
Ciekawe czy ma zapas benzo xD
avatar
on zapasy już dawno narobił .
avatar
horsii a ty też bez niczego dzisiaj? Czy masz coś tam dobrego
avatar
nie ma cpania
avatar
LooL99X a do ćpania coś masz?
avatar
Musi się trochę schłodzić i mogę pic
avatar
A to na plaży jesteś czy gdzie? LooL99X
avatar
Lifeisbrutal bo ja sobie nie popiję bo zaraz by mnie zwinęli Big Grin
avatar
Są piwka xD jeszcze grill by się przydał
avatar
Się wkurwił minusuje wszystkich xD
avatar
Oj oj Diabeuu666
avatar
avatar
avatar
No to ja Wam powiem tam, że relax nad wodą Big Grin
avatar
Ale ciśnienie jest na klefa
avatar
Mam te vapeny z thc jedynie
avatar
avatar
lece składać zamówienie i potem na miasto
avatar
Aphip mnie bardziej schizuje niż pvp
avatar
mordo wiadomo każdy ma swojego konika
avatar
miałem brać tylko alfe pvp ale wezme też pihp bo wygląda elegancko w kurwe
avatar
Jedyny stim jaki lubię chodź meta od ducha była lepsza niż alfa
avatar
Ja tam unikam stimow ze względu na schizy. Mimo że alfa jest fajna
avatar
No w sumie tak
avatar
lepiej kupić od razu więcej niż potem żałować że już w sklepie pusto i wszystko wykupili
avatar
Dla mnie 50mg alfy jest już dużo a gdzie 50g
avatar
nieee mordeczko to dla mnie i ziomków
avatar
to nie jest wcale tak dużo Big Grin
avatar
avatar
O matko. XD i co tym z taką ilością stimow będziesz robił? Dołujesz czy sam masz zamiar to zjeść?
avatar
ja jestem podjarany że alfa pvp i pihp pojawiła i zaraz składam zamówienie na 50 g
avatar
Nieee xD za gorąco na mocne alko. Zresztą w nocy bym miał grawitację po tym alko
avatar
Nawet dwa będą bo promka jest przy zakupie dwóch
avatar
najlepiej mocnym alko
avatar
no wiadomo mordo wiem ocb ale z braku laku jak masz ciśnienie to można zabić to ciśnienie alko
avatar
Wypiłem czteropaka ma mi ktoś kupić jeszcze jedno ale nie wiem czy kupi. Ja nie lubię być najebanym. Odkąd poznałem magię bialych proszków alko mnie już nie kręci
avatar
to najeb sie alko browarami
avatar
Albo kebsa jakiegoś
avatar
Grilla bym zjadł
avatar
Nie ma ćpania i nie będzie ruszyć mu się nigdzie nie chce
avatar
avatar
dzięki mordo
avatar
oo jest widzę Big Grin
avatar
Ale patrząc na twoj profil powinnes już mieć taką możliwość
avatar
nie widze nigdzie plusa i minusa pod postem
avatar
No chyba że rangi nie masz to nie mozesz
avatar
Normalnie pod postem powinnes mieć plus i minus i zwyczajnie klikasz
avatar
jak na tym forum dać komuś plusa bo chciałem a nie moge?
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
DEJ SPAMU DEJ
avatar
avatar
WINCYJ SPAMUUUUU
avatar
avatar
co alarma
avatar
Posty do północy, trza nakurwiać spamu
avatar
avatar
avatar
avatar
Do kiedy są liczone posty za nagrodę? Sobota też?
avatar
Próbowałem tylko 2fdck i ketamine. z czego ketamina nie dla mnie. juz 2fdck lepszs
avatar
avatar
Niby co innego? zaproponuj coś
avatar
o matko xd to w monarze bym sie zamknąć musiał
avatar
jak nie wytrzymasz bez ćpania to chociaż ćpiej coś innego
avatar
nie wiem, ale jak tak myśle jak ty turbisz ostro to z pół roku by ci sie przydało
avatar
Żeby serotonine produkować, trzeba różnego jedzenia próbować. I jak mnie hormonem szczęścia zaleje, to się znowu odkleje.
avatar
avatar
No wytrzymam ale musiałabym z ziomkiem kontakt na miesiąc usunąć
avatar
miesiąc to nawet przerwa nie jest
avatar
Miesiąc to pewnie mało ?
avatar
bez klefa nie wytrzymasz?
avatar
dla ciebie to na pewno długą
avatar
kurwa nie wiem, nie badałem cię
avatar
Ile tej przerwy potrzeba?
avatar
tzn czuje ze działa ale nie w 100%
avatar
kurwa wypalone tam masz grubo w tej głowie xd
avatar
to przerwe zrób
avatar
horsii 4mmc nie daje mi efektów takich jakie bym chciał za dużo chlorow jem dlatego
avatar
No ja jadłem mielona z energetykiem ze sposobu pudzi-psycho
avatar
Lifeisbrutal 3cmc wolisz brać jak 4mmc?
avatar
w byle jakim sklepie. pewnie pierdolnie w denko
avatar
to idź kup mieloną
avatar
jakbym wiedział ze tak będzie to bym brał bandita
avatar
Akurat ladna pogoda na tripa to ten nie ma tematu
avatar
Tylko gdzie ja dostane cale orzechy. nigdzie w sklepie tutaj nie widze
avatar
dawaj jemy dzisiaj
avatar
napisze do niego za półtora godziny moze temat będzie xd
avatar
No narazie nie myślę o tym żeby jeść galke moze kiedyś jeszcze spróbuję
avatar
kup sobie orzechy całe i w moździerzu rozwal
avatar
bo ześ pewnie jakies chujstwo wyschniete dostał
avatar
Demilich porzygasz się xD
avatar
avatar
horsii raz w życiu jadłem i to nic mi nie dało
avatar
Jeszcze pęto kiełbasy z musztardą, już butlę z lsd mam otwartą.
avatar
to dawajcie sobie zjemy gałkę
avatar
nima tematu?
avatar
jest weekend jak może nie mieć tematu xd
avatar
Zjadłem łososia, popiłem sokiem z gravioli, zaraz Demilich się w kosmos wypierdoli.
avatar
chuja nie ma tematu xD
avatar
Ale to już kolejna akcja z nim
avatar
Dalej niech ten ziomek odpisuje bo chce wyjść
avatar
do zbanowania
avatar
No żadna nowość, ale co trzeba mieć we łbie zeby taką maniane odpierdalać. kurwa czy to grzecznie dogadać się nie idzie..
avatar
Lifeisbrutal "Tragedia z tymi ćpunami. ktoś im sampli nie wyśle to od razu straszą.." gadasz jakby to cos nowego było xd
avatar
S-N Przy weekendzie to wiesz
avatar
zaraz do niego napisze zobaczymy
avatar
Lifeisbrutal no ale ostatnio jak pisałeś ze już ci się znudziło to samo walenie , to jak z tobą tojest
avatar
oooo nasz kolega minusiki daje
avatar
S-N a nie wiem jakieś cmc pewnie jakbym wyszedł z ziomkiem to tylko to
avatar
no szybko ale mnie Nosek swędzi prawy
avatar
Lifeisbrutal co takie byś chciał w nosek dziobnąć ? a ja coś na piszę
avatar
Lifeisbrutal za gorąco kurwa jest
avatar
Coś bym zajebał dzisiaj w nossk, ale nie ma co ziomek sie nie odzywa narazie
avatar
avatar
Tragedia z tymi ćpunami. ktoś im sampli nie wyśle to od razu straszą..
avatar
Lifeisbrutal zawsze to lepiej by wyglądało
avatar
LooL99X a co to za eksperymenty?
avatar
ale akcje na tym forum w dziale froga xD dzwudziesty tez mial miec sample odciete frog pisał ale sie pochodzili teraz o diabuu pisze xD
avatar
Ok domowa fasolka kozak
avatar
chciałem sobie z 10 szt wziąć
avatar
Lifeisbrutal ja własnie żałuje że nie zdążyłem kupic
avatar
myślicie kostka cukry jak powoli będę jak nasaczal 1ml roztworu na alkoholu 40% się nie rozwali ?
avatar
ja to normalne jaram Big Grin
avatar
Tez szukam właśnie takich co miał Black ale nigdzie znaleźć nie moge
avatar
polecicie jakiegoś epapierocha? i gdzie zakupić? bo sobie pykam ostatnio te jednorazówki ale to bez sensu ciągle jest kupować takie gówno
avatar
avatar
ej panowie
avatar
ale czub xd
avatar
avatar
avatar
daj link XDD
avatar
avatar
no ta ale lepsza jest domowa niż ta z sklepu
avatar
tylko trzeba podgrzać aby Big Grin
avatar
avatar
fasolka dobra zjadłbym ze
avatar
avatar
avatar
Jajbuza to ma łeb jak sklep kolejne konto " 777" i jeszcze swoje zdjęcie w avtarze japierdole..ta Choroszcz to mu nie pomaga
avatar
mam zaczęty i napisane z 2/3
avatar
kurwa trzeba dokonczyc artykuł tygodnia bo sie zmarnuje miejsce Podobno kultowa
avatar
avatar
Nażarłem się jak knur jaki
avatar
I jeszcze chłop wszystko sam robi , naprawdę w tych pieniądzach ciężko znaleźć coś lepszego. Żarełko petarda
avatar
KURŁA 25 zeta i powiem że kozak
avatar
tez se zapiekse opjerdole ale mrożoną
avatar
Ale nie spodziewałem się półmetrowej anakondyPodobno kultowa
avatar
avatar
Wjechałem se na zapiekankę po robocie, ukrainiec knajpę prowadzi, zapieksy sztos
avatar
Zero kontaktu z jego strony
avatar
Przypał miał i teraz nie wiadomo co dalej.
avatar
Najlepsi z załogi według reputacji.
horsii 34384771 Beeniepatu 21422336 Maniek 14371889 wwojtuss 12731192 Admin 1889
Najlepsi z partnerów według reputacji.
Najwyżsi użytkownicy rangą.
1.kot_kreskowy 4507 3986 28
2.Lifeisbrutal 2140 2572 26
3.PUDZILLA 2432 2099 26
4.SztywnyMisza 1042 1317 24
5.Epsiakos 931 1123 24
6.Lukas1985 959 923 23
7.Czeslawo 954 828 23
8.Lady Giwera 864 885 23
9.Szyderca 786 1351 22
10.fiodor 672 1279 22
11.ProducentRC 686 1084 22
12.LOBO 697 780 22
13.Diabeuu666 601 1150 21
14.hidden 672 608 21
15.dzwudziesty 612 668 21
16.olancucki 419 770 19
17.dimiliki 398 688 19
18.Martin 429 618 19
19.KiszczaK 403 641 19
20.DissoEnjoyer 476 450 19