Czat
forum dopal

Forum TOR

Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.
dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion


Kopiuj adres




Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
avatar
KURWA TONY [*]
avatar
@"Mrs.Darkness" rozchodze sie z garnkiem jak ty z kiszczakiem
avatar
avatar
@"Mrs.Darkness" to źle widzisz. Nic sie nie dzieje.
avatar
Widzę że się dzieje
avatar
avatar
avatar
bo ci dupki nie liże? JaTylkoPatrze
avatar
Jesteś kawał kurwy
avatar
Ale jak miło, że zdrobniale dalej mówisz Tongue lubisz mnie dalej kochany
avatar
Grzybek frajerze jebany
avatar
Nie bije matki ty debilu
avatar
JaTylkoPatrze Bozia widzi, że bijesz matke Big Grin dołączasz do grona kiszczaków odklejonych
avatar
Czemu nie odpisałeś na pytanie o muszkiecie w sylwestra co się działo ?
avatar
Dymy Kiszczakowe Big Grin
avatar
avatar
kurwa jakie ograniczenia wiekowe
avatar
avatar
avatar
horsii co pisałeś na discordzie w sylwestra
avatar
Epsiakos ciekawe co ci napisał że tak myślisz o mnie ?
avatar
Dziś niedziela więc spokój xD
avatar
KiszczaK weź ją wreszcie kopnij w dupę
avatar
Jak tak czytałem co tu się działo, co zrobiłaś Kiszczakowi i jak go traktowała nie mówiąc już o tym że z twoją pomocą jest z nim jak jest to powiem tylko tyle że mnie misje na które jeździłem i były w chuj przejebane tak głowy nie poryly jak ty temu biednemu człowiekowi, takie przypadki jak ty powinno się izolować. Nie masz prawa mówić o odklejkach, patrząc na to jakie ty miałaś i po tym jak się zachowujesz, nie pozdrawiam
avatar
pani kiszczakowa o odklejkach pisze, ma tupet
avatar
O widzę od rana ciekawie tu
avatar
A potem odklejki muszkiet i te sprawy Big Grin
avatar
Oczywiście tak jak cb horsii
avatar
stać go, to sobie ćpa

Dostęp zabroniony!

Dostęp do archiwum powyżej rangi Sierżant