Forum TOR
Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion
Kopiuj adres
Odmierzenie 3cmc
30.03.2023, 15:59
Siema, może pytanie troche głupie, ale jak odmierzyć bez wagi? Od razu zaznaczę, że jestem nowy w tym temacie, mam aktualnie 3g 3cmc i 1g NEP od duch (Dzieki wielkie za dodatkowego sampla ), ale lekki problem pojawia się w tym że nie mam żadnej wagi, a na oko też tak średnio odmierzać przynajmniej na początku jak nie mam żadnego doświadczenia z tym, ani nic. I jeśli mielibyście jakieś sposoby na odmierzenie działki (z kluczyka ile mg, czy długość kreski, sam nie wiem xD) to byłbym wdzięczny
30.03.2023, 18:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.03.2023, 18:20 przez kot_kreskowy.)
Jureczeg
Twoje pytanie nie jest w żadnym razie głupie.
Jest bardzo zasadne.
Najbliższy sklep chiński lub sklep typu "wszystko po 5zł" i masz wagę😁
Cena to 15zł
A jak nie to allegro.
Zakładam, że jak jesteś nowy to nie masz problemu z ciśnieniem żeby szybko przyjebać.
Jeśli czekać nie możesz to trójkę rozkruszyć i linia wielkości zapałki na start. Jak słabo-dorzucić.
Trójka jest, nazwijmy to, mało inwazyjna więc bez spiny, jak dasz za wiele to najwyżej nocki nie prześpisz.
Spokojnie, to nie jest wzbogacany uran 😎
Do nepa jednak ogarnij se wagę i czytaj posty doświadczonych ćpunów w odpowiednim dziale duszka.
Zapewne ktoś tam napisze jakie dawkowanie, ale uważam że w twoim przypadku to start od 20-50mg
W ten przedział celuj.
Pozdro
Twoje pytanie nie jest w żadnym razie głupie.
Jest bardzo zasadne.
Najbliższy sklep chiński lub sklep typu "wszystko po 5zł" i masz wagę😁
Cena to 15zł
A jak nie to allegro.
Zakładam, że jak jesteś nowy to nie masz problemu z ciśnieniem żeby szybko przyjebać.
Jeśli czekać nie możesz to trójkę rozkruszyć i linia wielkości zapałki na start. Jak słabo-dorzucić.
Trójka jest, nazwijmy to, mało inwazyjna więc bez spiny, jak dasz za wiele to najwyżej nocki nie prześpisz.