Forum TOR
Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion
Kopiuj adres
Duch Gold lost my order
13.01.2024, 22:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.01.2024, 22:29 przez kelzitchu@gmail.com.)
(13.01.2024, 22:25)A vida é brutal napisał(a): Jprdl xD o cara não sabe onde encomendou o pacote ou em qual agência retirá-lo? xD
no no, store set by regular email, and this kind of package by regular mail doesn't work very well in Portugal and i told the store about this. wasn't at the store to pick up the package
(13.01.2024, 22:28)kelzitchu@gmail.com napisał(a): não não, loja definida por email normal, e este tipo de encomenda por correio normal não funciona muito bem em Portugal e falei isso à loja. não estava na loja para pegar o pacote
and now the package is back to Poland.
13.01.2024, 22:34
Honestly ,
I haven't encountered such a problem, I've ordered several times and always without any turbulence, etc The only thing I can recommend, if possible, is to change the delivery method or a different address
I haven't encountered such a problem, I've ordered several times and always without any turbulence, etc The only thing I can recommend, if possible, is to change the delivery method or a different address
13.01.2024, 22:35
kelzitchu@gmail.com
Delete the question that has been clarified because you accused him of innocence without any basis
Delete the question that has been clarified because you accused him of innocence without any basis
13.01.2024, 22:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.01.2024, 22:51 przez kelzitchu@gmail.com.)
(13.01.2024, 22:34)GlasshanD napisał(a): Sinceramente,
não encontrei esse problema, já encomendei várias vezes e sempre sem qualquer turbulência, etc. A única coisa que posso recomendar, se possível, é alterar a forma de entrega ou um endereço diferente
but when i ordered i requested this and i paid more for this.
(13.01.2024, 22:35)A vida é brutal napisał(a): kelzitchu@gmail.com
Exclua a pergunta que foi esclarecida porque você o acusou de inocência sem qualquer fundamento
but i have chat proof, as i putted on images, but more image has data information and i cant put.
14.01.2024, 09:41
Witam , kelzitchu@gmail.com , pisałem Ci ju na session , zawsze wysyłam reship ,
w Twoim przypadku jest inny problem który doskonale znasz , a ten post jest tylko po to aby wymusić na mnie reship
przesyłka została nie odebrana przez Ciebie , i to jest Twoja wina że przesyłką wraca do nadawcy.
Dla mnie sprawa jest prosta , jezeli zamawiam towar to
- po pierwsze monitoruje co się z nią dzieje
- po drugie jak jest w dostarczeniu to robie wszystko aby spotkać się z kurierem i ją odebrać (tym bardziej jak wiesz co jest zamówione)
- po trzecie , przesyłka jeszcze jakiś czas była do odebrania w oddziale a ty nie odebrałeś jej pomimo że cię informowałem o tym
i teraz chcesz abym wysłał ci jeszcze raz za darmo !!
nie kolego , nie wyśle ci jeszcze raz , bo jestes nie poważny , i nie masz czasu żeby odebrać zamówiony przez siebie towar.
Nie chce tu publicznie dawać statusów tej przesyłki ale ty doskonale wiesz o czym pisze.
w Twoim przypadku jest inny problem który doskonale znasz , a ten post jest tylko po to aby wymusić na mnie reship
przesyłka została nie odebrana przez Ciebie , i to jest Twoja wina że przesyłką wraca do nadawcy.
Dla mnie sprawa jest prosta , jezeli zamawiam towar to
- po pierwsze monitoruje co się z nią dzieje
- po drugie jak jest w dostarczeniu to robie wszystko aby spotkać się z kurierem i ją odebrać (tym bardziej jak wiesz co jest zamówione)
- po trzecie , przesyłka jeszcze jakiś czas była do odebrania w oddziale a ty nie odebrałeś jej pomimo że cię informowałem o tym
i teraz chcesz abym wysłał ci jeszcze raz za darmo !!
nie kolego , nie wyśle ci jeszcze raz , bo jestes nie poważny , i nie masz czasu żeby odebrać zamówiony przez siebie towar.
Nie chce tu publicznie dawać statusów tej przesyłki ale ty doskonale wiesz o czym pisze.
14.01.2024, 11:10
(14.01.2024, 09:41)duch napisał(a): Witam , kelzitchu@gmail.com , pisałem Ci ju na session , zawsze wysyłam reship ,
w Twoim przypadku jest inny problem który doskonale znasz , a ten post jest tylko po to aby wymusić na mnie reship
przesyłka została nie odebrana przez Ciebie , i to jest Twoja wina że przesyłką wraca do nadawcy.
Dla mnie sprawa jest prosta , jezeli zamawiam towar to
- po pierwsze monitoruje co się z nią dzieje
- po drugie jak jest w dostarczeniu to robie wszystko aby spotkać się z kurierem i ją odebrać (tym bardziej jak wiesz co jest zamówione)
- po trzecie , przesyłka jeszcze jakiś czas była do odebrania w oddziale a ty nie odebrałeś jej pomimo że cię informowałem o tym
i teraz chcesz abym wysłał ci jeszcze raz za darmo !!
nie kolego , nie wyśle ci jeszcze raz , bo jestes nie poważny , i nie masz czasu żeby odebrać zamówiony przez siebie towar.
Nie chce tu publicznie dawać statusów tej przesyłki ale ty doskonale wiesz o czym pisze.
1 mistake - as we talked and we have this on chat i paid for shipment by any courier delivery and you send by regular email.
2 mistake - even i explained to you the situation the package was not in the mail office because status changed to returning and you still didn't care, to your mail system from your country was appearing one thing, i printed on global tracker how was the situation and still didn't care.
3 mistake - i texted you every single day to check solution about my package and after 2 or 3 days i had your answer, and as all the answer was blank or no solution just check again our chat and you will see, since you send to me by regular mail as i didn't pay for, blank answer or no solution or just "you must wait"
4 solution - i already told you where is the package to take it back and the address as you could see, just go take back my order and send me again BY DELIVERY COMPANY you don't need to send me again more things, just my order is there in Poland in mail office, SIMPLE and all the problems are resolved.
AND NOW my package is there, i paid for something i didn't receive and you still say "IT'S YOUR FAULT"?
please review the service AND OUR CONVERSATION.
thank you
14.01.2024, 15:06
everyone knows the rules of this game... After all, even a child knows that these matters need to be taken care of all the time
17.01.2024, 21:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.01.2024, 21:30 przez mabrookzerr.)
Witam, sam zamówiłem mniej więcej w tym samym terminie co Ty i mam 2 miesiące czekania, więc zaginęły paczki wysłane pocztą z domu, ale w końcu je mam...
Więc nie sądzę, że problem pochodzi od naszych przyjaciół!!!
Więc nie sądzę, że problem pochodzi od naszych przyjaciół!!!