Forum TOR
Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion
Kopiuj adres
Highlife.market - Temat główny
Dzisiaj, 00:07
(23.11.2024, 12:45)Inferno napisał(a): Proponuję dodanie jakiś godzin "pracy" na email, że w tych godzinach vendor będzie na mailu i odpisywał załóżmy pon-sb od 10-18 i może jakiś SESSION zamiast tego maila później trochę?
Lepiej by tak było niż np. otrzymać odpowiedź w nocy czy cokolwiek. No nic to moja propozycja
Pozdro
Pisałem już o tym i pisze kolejny raz.
Spotkałem się dziś z "opiniami", że ktoś pisze do sklepu a dostaje odpowiedź w nocy gdzie np. w dzień jest w pracy.
Także proponuje po raz kolejny wprowadzenie godzin w których sklep odpisuje klientom.
To może być 2 godziny dziennie.
Po prostu patrzcie na to, że jak vendor jest aktywny to będzie zbierał coraz więcej zamówień
Propozycja jest w pyte.
I proszę mi nie pisać że nie. Bo taka jest prawda, że sklep powinien iść na rękę klientom a szczególnie przy otwarciu.
Pozdro i powodzenia!
(01.12.2024, 22:14)DarkSonia napisał(a): Temat błędu w oznaczeniu został już z vendorem wyjaśniony prywatnie.
Każdemu się zdarza... zwł. na początku. Ja vendora nie skreśliłam, miał dobre intencje - zwł. kiedy nie chciałam nic więcej - tylko jeden odczynnik ( wiem ale ja głupia nie? ),
a to co było błędnie oznaczone było gratisem, który miał być miłym gestem...
Nie chcę go skreślać, i mocno 3mam kciuki, że pakowacz już nie walnie kolejnego babola.
Bo ten ( miły gest ) gratis mógł się zakończyć nieciekawie, zwł. gdy np ta druga substancja mogła się okazać NEPem, a tego mixu nikomu nie życzę zwł w srogich dawkach.
Od siebie życzę ogarniętych pakowaczy, oraz ogarniętych zamawiających...
Przez chwilę ogarnąłem co znaczy zwł.
A to zwłaszcza?
Spod płaszcza?
A środa dzień KODA? hehe
Sniffiarz97 +1