(26.12.2024, 10:34)horsii napisał(a): Strona ma zablokowane konto na hostingu - na to wyglada. Może jakiś alternatywny email chociaż dla kontaktu dla ludzi stad? Przydałby się.
Normalnie to sklep walczy o klienta. Stara się do niego dotrzeć, informować.
Tutaj jest odwrotnie. To klient musi starać się o kontakt ze sklepem 😄
Ja chciałem chłopowi pomóc w reklamie. Zrobiłem z siebie gamonia a chłop nawet na maile nie odpisuje. Niech zostanie na darknecie, bo w clearnecie sobie nie poradzi i będą kłopoty.
Tak naprawdę to by wystarczył adres e-mail i jak działał B3 - infografika z asortymentem i krótka instrukcja:
- w mailu napisz ile czego chcesz, sposób wysyłki i dane kontaktowe.
W odpowiedzi vendor wysyła dane do wpłaty i tyle.
No ale jak widać to zbyt skomplikowane 😉