Forum TOR
Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion
Kopiuj adres
Duch Gold lost my order
14.01.2024, 11:10
(14.01.2024, 09:41)duch napisał(a): Witam , kelzitchu@gmail.com , pisałem Ci ju na session , zawsze wysyłam reship ,
w Twoim przypadku jest inny problem który doskonale znasz , a ten post jest tylko po to aby wymusić na mnie reship
przesyłka została nie odebrana przez Ciebie , i to jest Twoja wina że przesyłką wraca do nadawcy.
Dla mnie sprawa jest prosta , jezeli zamawiam towar to
- po pierwsze monitoruje co się z nią dzieje
- po drugie jak jest w dostarczeniu to robie wszystko aby spotkać się z kurierem i ją odebrać (tym bardziej jak wiesz co jest zamówione)
- po trzecie , przesyłka jeszcze jakiś czas była do odebrania w oddziale a ty nie odebrałeś jej pomimo że cię informowałem o tym
i teraz chcesz abym wysłał ci jeszcze raz za darmo !!
nie kolego , nie wyśle ci jeszcze raz , bo jestes nie poważny , i nie masz czasu żeby odebrać zamówiony przez siebie towar.
Nie chce tu publicznie dawać statusów tej przesyłki ale ty doskonale wiesz o czym pisze.
1 mistake - as we talked and we have this on chat i paid for shipment by any courier delivery and you send by regular email.
2 mistake - even i explained to you the situation the package was not in the mail office because status changed to returning and you still didn't care, to your mail system from your country was appearing one thing, i printed on global tracker how was the situation and still didn't care.
3 mistake - i texted you every single day to check solution about my package and after 2 or 3 days i had your answer, and as all the answer was blank or no solution just check again our chat and you will see, since you send to me by regular mail as i didn't pay for, blank answer or no solution or just "you must wait"
4 solution - i already told you where is the package to take it back and the address as you could see, just go take back my order and send me again BY DELIVERY COMPANY you don't need to send me again more things, just my order is there in Poland in mail office, SIMPLE and all the problems are resolved.
AND NOW my package is there, i paid for something i didn't receive and you still say "IT'S YOUR FAULT"?
please review the service AND OUR CONVERSATION.
thank you