Forum TOR
Już teraz zapraszamy na nasze forum w sieci TOR.dopal67vkvim2qxc52cgp3zlmgzz5zac6ikpz536ehu7b2jed33ppryd.onion
Kopiuj adres
Mniej ważne kwestie, sugestie, pytania do sklepu High-Life.market
(22.11.2025, 15:18)JureKiler napisał(a): Właśnie dla tego High-LifeMarket powinen przejść na zamówienia przez e-mail za dużo już tych wpadek że względu na stronę a szkoda bo asortyment dla mnie klasa
DarkSonia przez miesięczny urlop pół urlopu leciałem niestety ale bardzo się chciało bo przerwa była długa, dzięki za pamięć właśnie tolerka jest w trakcie naprawy
Zdecydowanie się zgadzam, zamówienia na email będą o wiele lepsze i jest wtedy o wiele lepszy kontakt ze sprzedającym
Nawet można to zauważyć przeskakując tu na pierwsze strony tego tematu a ostatnie .
(21.11.2025, 08:33)Kocia666 napisał(a): Alez wy jestescie panikarze to az przesada
Poniekąd też bym zaczął panikować jeśli miałem zapewnienia a moi klienci by czekali (tak się nie zdarzy bo ja nigdy nie rzucałem) ale wiem po sytuacji jak się składałem z dodatkowymi dwoma osobami na pakę.
(Nie mówię tutaj o hajlajfie)
Oni nie znają forum, tych vendorów a ja powiedziałem że będzie tego i tego dnia, następnie mówię że oddam Wam siano bo tak się ugadalem z vendorem a później jest cisza. Ci co się ze mną składali mieli by mnie za niepoważnego człowieka. Patrzę i czekam na wyjaśnienie tej sprawy. Chodzi mi o partychemicalseu
Mam nadzieję że beda z nami tyle co esco i jeszcze jeden dzień dłużej ponieważ
3mmc
4mmc
3cmc
4cmc
To wszystkie środki na których przeleciał mi cały ich miesięczny urlop przebadane kurwa na wylot wszystko świetne
3mmc
4mmc
3cmc
4cmc
To wszystkie środki na których przeleciał mi cały ich miesięczny urlop przebadane kurwa na wylot wszystko świetne
Be objective and honest.
22.11.2025, 22:52
(22.11.2025, 20:44)Fidel napisał(a): Zdecydowanie się zgadzam, zamówienia na email będą o wiele lepsze i jest wtedy o wiele lepszy kontakt ze sprzedającym
Nawet można to zauważyć przeskakując tu na pierwsze strony tego tematu a ostatnie .
Poniekąd też bym zaczął panikować jeśli miałem zapewnienia a moi klienci by czekali (tak się nie zdarzy bo ja nigdy nie rzucałem) ale wiem po sytuacji jak się składałem z dodatkowymi dwoma osobami na pakę.
(Nie mówię tutaj o hajlajfie)
Oni nie znają forum, tych vendorów a ja powiedziałem że będzie tego i tego dnia, następnie mówię że oddam Wam siano bo tak się ugadalem z vendorem a później jest cisza. Ci co się ze mną składali mieli by mnie za niepoważnego człowieka. Patrzę i czekam na wyjaśnienie tej sprawy. Chodzi mi o partychemicalseu
Sytuacja jest, jaka jest. Uważam, że napięcie i złość w obecnej sytuacji są całkiem normalne.
Wielu z Was może nie być świadomych tego, że na towar ode mnie czeka mniej więcej tylu klientów, ilu jest nas na forum High-Life Market!
Ta sytuacja jest dla mnie nie do utrzymania, dlatego w celu zapewnienia pełnej przejrzystości, dzielę się z Wami informacjami o aktualnym stanie rzeczy:
Cały problem wynika z braku komunikacji i zwrotu środków ze strony @High-Life Market
Od czwartku w nocy (03:00) nie mogłem się z nimi skontaktować w żaden sposób.
Ostatnia wiadomość, jaką od nich wtedy otrzymałem, dotyczyła wysłania mojego adresu portfela Bitcoin, na który mieli natychmiastowo przesłać zwrot pieniędzy. Mimo to, od tamtej pory nie dotarł ani obiecany zwrot, ani – co gorsza – żadna odpowiedź na moje zapytania.
Jedynym pozytywem w tej sytuacji jest to, że rozwiązanie już mam: Rozmawiałem z Escobarem, i gdybyśmy otrzymali zwrot środków już w czwartek w ciągu dnia, Esco wysłałby paczkę jeszcze tego samego dnia, a ta (zgodnie z planem) dotarłaby do mnie w poniedziałek, czyli jutro.
W ten sposób problem byłby dawno rozwiązany.
Nie mogę prosić moich klientów o nic więcej, jak tylko o odrobinę cierpliwości. Niestety, nie mogę zrobić nic innego, niż czekać, aż High-Life Market w końcu ureguluje swoje zaległości lub wyśle paczkę.
Gwarantuję, że gdy tylko dotrze od nich oczekiwana kwota, natychmiast opłacę paczkę Escobara, dzięki czemu będzie on mógł ją wysłać!
Stale monitoruję sytuację i niezwłocznie zaktualizuję forum, gdy tylko nastąpi jakakolwiek zmiana
Pozdrawiam,
Partychemicalseu
Sincerely & Best regards
(22.11.2025, 22:52)partychemicalseu napisał(a): Sytuacja jest, jaka jest. Uważam, że napięcie i złość w obecnej sytuacji są całkiem normalne.
Wielu z Was może nie być świadomych tego, że na towar ode mnie czeka mniej więcej tylu klientów, ilu jest nas na forum High-Life Market!
...................................
Gwarantuję, że gdy tylko dotrze od nich oczekiwana kwota, natychmiast opłacę paczkę Escobara, dzięki czemu będzie on mógł ją wysłać!
Stale monitoruję sytuację i niezwłocznie zaktualizuję forum, gdy tylko nastąpi jakakolwiek zmiana
Pozdrawiam,
Partychemicalseu
Fajnie, że mimo tego całego opóźnienia, i tych setek klientów których masz ( swoją drogą gratuluję ) utrzymujesz w miarę kulturalne stanowisko.
Patrząc tylko na tę sytuację z Tobą gdybym była osobą postronną to bym miała mieszane uczucia co do ekipy High-LifeMarket
Jednak jestem z nimi od samego początku, każdą pakę jaką obiecali wysłali, jeszcze nie zdarzyło mi się aby coś się nie zgadzało... chociaż czasami paczka nie dochodziła od razu. Z moich okolic też wiele zamówień padło - i nie pamiętam opcji by coś nie dotarło, nawet ostatnio wjechało coś większego... i wszystko się zgadzało ( jeszcze przed atakiem DDOS o którym pisał High-LifeMarket ) ...
od siebie życzę jak najszybszego zakończenia pozytywnego sprawy. I czekam na rozwój sytuacji... pozdruFFka
23.11.2025, 14:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2025, 14:49 przez Forsik1910.)
kasa i tak ci nie zginie
1.Nie znacie zasady ? po pijaku sie nie liczy
2.Kasa robi kase,z ludzi kurwy szmaty
2.Kasa robi kase,z ludzi kurwy szmaty
24.11.2025, 01:55
(23.11.2025, 14:04)DarkSonia napisał(a): Fajnie, że mimo tego całego opóźnienia, i tych setek klientów których masz ( swoją drogą gratuluję ) utrzymujesz w miarę kulturalne stanowisko.
Patrząc tylko na tę sytuację z Tobą gdybym była osobą postronną to bym miała mieszane uczucia co do ekipy High-LifeMarket
Jednak jestem z nimi od samego początku, każdą pakę jaką obiecali wysłali, jeszcze nie zdarzyło mi się aby coś się nie zgadzało... chociaż czasami paczka nie dochodziła od razu. Z moich okolic też wiele zamówień padło - i nie pamiętam opcji by coś nie dotarło, nawet ostatnio wjechało coś większego... i wszystko się zgadzało ( jeszcze przed atakiem DDOS o którym pisał High-LifeMarket ) ...
od siebie życzę jak najszybszego zakończenia pozytywnego sprawy. I czekam na rozwój sytuacji... pozdruFFka
Sytuacja wyjaśniona – Zwrot w drodze!✅
Siemano,
Chciałem zaktualizować sytuację.
Było trochę nerwowo i komunikacja siadła, ale wszystko zostało wyjaśnione. Widzę już zwrot w moim portfelu (pending), więc słowa dotrzymali.
Każdemu mogą zdarzyć się problemy techniczne czy opóźnienia, ale najważniejsze, że High-Life Market zachował się fair i rozwiązał problem.
Dzięki za ogarnięcie tematu.
Lecimy dalej! 👊
Partychemicalseu
Sincerely & Best regards
24.11.2025, 11:58
Patrząc na te wszystkie płacze i mój wewnętrzny smutnek ze coś się dzieje z High-LifeMarket napisałem do niego na mailu i odpisał mi dosłownie tak jak zwykle bez żadnych zmian ani komplikacji kontakt jest wszystko działa mam nadzieję że każdy dostanie po weekendzie to co ma dostać i żyj nam królu jak najdłużej!
Be objective and honest.
24.11.2025, 12:23
odrazu bym cie pisal na czarna liste sklepu kolo
1.Nie znacie zasady ? po pijaku sie nie liczy
2.Kasa robi kase,z ludzi kurwy szmaty
2.Kasa robi kase,z ludzi kurwy szmaty



, dzięki za pamięć właśnie tolerka jest w trakcie naprawy![[Obrazek: Soviet-Union-PNG-Photos.png]](https://www.pngmart.com/files/22/Soviet-Union-PNG-Photos.png)




